introvideo

E-mail: valentinkeld@gmail.com
Telefon: 27 89 49 55

Hvem er keld valentin?

Keld Valentin, far til to unge voksne.

54 år

Bor i Haderslev

Er outbound manager i en privat virksomhed her i Haderslev, og sad desuden i byrådet i perioden 2014 til 2017.

Hvorfor stiller Keld Valentin op til kommunalvalget 2021?

Jeg stiller op til byrådsvalget fordi gerne vil gøre en forskel, tage ansvar til at Haderslev kommune bliver den skønneste kommune, selv om man rejser ud, vil man gerne hjem igen. Haderslev Home.

3 Vigtigste mærkesager

•  ERHVERV, skabe gode rammer for erhvervslivet, for de virksomheder Vi har samt de nye.

• INFRASTRUKTUR, tilgængelighed

Fremkommelig, det skal være let og nemt, at komme rundt i kommunen og til og fra byen eksempelvis som pendler. Der skal laves cykelstier, trafiksikring, til motorvej Nord, som eksempel kunne hastigheden sættes op. Det ville være til gavn for erhvervslivet, borgere og turister.

•  KULTUR OPLEVELSER

Vi har rigtig mange skønne ting og natur i hele kommunen, Gram slot, campingpladser, strande, Staruphede, teater møllen, årø 6100kultur og meget meget mere - småt som stor. Så gør vi et kæmpe arbejde, vi skal være synlige med det vi i forvejen er gode til, og bygge på. Svømmestation med legeområde, og varmvandsbasin, som især ældre og forældre med nyfødte er glade for. Vi skal være stolte over det vi har, men ikke stoppe her vi skal videre.

Hvorfor skal du stemme på Keld Valentin?

Du skal stemme på mig fordi jeg brænder for kommunen, opvokset i Sdr. Vilstrup og boet 21 år i Starup, nu i Haderslev. Vi skal få det bedste til borgerne og kommunen, jeg vil stå for en sund økonomi og udvikling.